Stensund

Stensund

onsdag 6 februari 2013

Pontén, Andér och Nackamacka

Nu har jag avklart dag 1 på modemässan. Fick lite exra ledigtid och upptäckte en avdelning jag totalt missat under dessa två år jag köpt in kläder här på mässan.
På den avdelningen höll jag på krocka med Gunilla Pontén, en otroligt färgstark Modeskapare och modell. Sen fick jag åter igen träffa på Hedvig Andér stylisten från Go´kväll.
Det bästa med detta avdelningsfynd, var att jag hittade ett nytt företag som säljer roliga väskor. Hoppas bara att det blir bra respons på detta märke, återkommer när de kommit in i butik.

Imorgon har jag de sista inbokade mötena kvar, ska bli spännande att se om de har lika fina kollektioner att visa, men är ganska säker på att så är fallet. Har hittat många roliga godbitar och hoppas att ni också ska tycka om dem.

Jag bor rätt så nära själva mässan. Åker två hållplatser på Saltsjöbanan. När jag kom tillbaka nu ikväll gick jag först upp med mina grejer. Sedan gick jag ner och beställde en "Nackamacka" i restaurangen, till den tog jag en starköl. Mackan var en slags ciabata med oxfilé, ruccola, tomat, rödlök och balsamicosås....gissa om den var god???? Japp, kan rekomenderas.

Näe nu släcker jag ner och slänger mig i sängen för att orka med en ny dag.


Avslutar med ett citat från Nalle Puh

"Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting"

God Natt

Pia

1 kommentar:

  1. Nina Häreskog-Linder7 februari 2013 kl. 07:23

    Åhhh det låter verkligen som om du är i ditt esse...njut av alltihopa!

    SvaraRadera