Stensund

Stensund

måndag 30 juni 2014

Fimpat och firat på två olika vis........

Ny vecka med nya friska tag.....
 
Idag är det precis 2 år sedan jag fimpade min sista cigg.
Så jag klappar mig själv på axeln och säger: Fy faan va jag är BRA
Nu är det "bara" att fortsätta att vara tjurskallig
 
 
Såååå hur ska jag fira detta??? joo jag tänker faktiskt titta på en resa i augusti till ett varmare land.
Väntar bara på lite besked.
Meeen, ni som följt mig tidigare vet ju att detta är inte helt friktionsfritt, vilket land, hur många veckor, vilket resebolag, vilken typ av hotell, jaa frågorna hopar sig redan och jag har inte ens börjat.
Jag gillar ju Grekland, men skulle vilja testa Kroatien.... jaja, ni ser.
 
 
 
Hade tänkt mig nån slags träning i kväll, men istället för det körde vi in till Sorsele och köpte en mjukglass, ganska trevligt nu när ändå solen ville visa sig från sin bästa sida.
 
Ordspråket ikväll kommer från Sting:
 
Jag gillar faktiskt misstag. Jag tycker att de är mänskliga
 
Go´kväll
 
Pia
 
 
 
 
 
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar