Stensund

Stensund

söndag 29 juni 2014

Cruising m.m

Söndag igen då....
 
Tänk vad tiden går fort när man har roligt.
I fredags eftermiddag åkte vi till Umeå med Impalan, för att på lördagmorgon vara med på Wheels ute på dragonfältet.

Sedan på kvällen stod cruising  på schemat.
Kan bara konstatera att stadsborna gick nog "man ur huse". Fantastiskt mycket folk ute på stan, och det kan vi nog tacka vädergudarna för.
 
 
Jag hann med lite Rock´n´roll-shopping också
 
 
Idag har vi haft soligt men guuuuud så kallt det blåser, inte alls skönt att sitta ute.
Så vad gör man då, joo, tvättar och torkar ute.
Fick upp vårt nya parasoll på altanen, så nu hoppas jag att vi får användning för det också :)
 
Konstaterat att jag måste ha nån j..la låsning i ryggen, mina händer domnar bort när jag ska sova, kan absolut inte ligga på sida. Sen skulle nog en massage också behövas.
 
Tur jag har min "delfin" den ska få jobba lite nu.
 
Vi tar en sväng in på Hembygdsgården och Fabbes för en fika i eftermiddag.
 
Kvällens ordspråk:
Lev i nuet och känn att du har tillfredsställelsen just där du är - inte runt knuten
 
Ha´re gott
 
Pia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar