Stensund

Stensund

måndag 23 juni 2014

Solsken och fönsterputsning

Jamen så härligt, de kom lite sol och värme idag ändå. Tänk vad vädret påverkar oss.
Jag fick då en riktig energikick av solen. när vi ätit middag virkade jag en mormorsruta till ett projekt på en virksida via Facebook. Projektet sökte frivilliga som ville virka och skänka en mormorsruta som skulle mäta 15x15cm. Alla skänkta mormorsrutor ska virkas ihop till en filt, och filten ska en svårt sjuk kvinna få.
 
När jag virkat färdigt fick jag ett il jag inte kunde negligera...........fönsterputsning.
Det är väl ändå bland det tråkigaste jag vet. Men nu är alla fönster på nedervåningen putsade på utsidan och hälften även på insidan, resten kan jag ju ta vilket väder det än är. Men sååååå skönt att ha äntligen gjort bort detta tråkiga.
 
 

Näe, nu tar jag kväll, för det är jag värd
 
 
Kvällens ordspråk blir:
 
Bättre sent än aldrig!
 
Go´kväll
 
Pia


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar