Stensund

Stensund

onsdag 9 april 2014

Energiiiii

Tänk vad lite sol kan göra. Plötsligt känns allt mycket trevligare.

Idag åkte jag och Malin ner från vår lite mer avlägsna arbetsplats till Sorsele och hotellet för lite palt, mums säger jag bara. Tänk att denna gråa lite halvslemmiga tingest kan smaka så bra.



Läste i SorseleAktuellt som dök upp i postlådan igår att Ann Järneström kommer till Sorsele och håller en workshop i Storytelling.
Ni som inte varit med om detta förut tycker jag verkligen ska ta er i kragen och vara med.
Det är superintressant och kul och sen kan det ju ge dig och ditt företag en riktigt bra reklam.
Det var tack vare Ann och hennes workshop som jag tog steget att stå inför en drös företagare på företagsdagen för drygt ett år sedan och berätta min historia.

 
Så vad väntar ni på riiiiiing Oskar eller Erika och anmäl er.
 
Citat från Nalle Puh:
 
Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting     
 
Ha en bra kväll
 
Pia
 



2 kommentarer:

  1. Va roligt att hitta din blogg igen :)

    Kinna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Kinna, har legat lite på latsidan. Men nu ska jag försöka hålla igång bloggandet

      Radera