Stensund

Stensund

söndag 6 april 2014

Nybörjan

Hej hopp på er!


Nu har jag tagit tag i bloggandet igen. Började med att byta namn och bild på bloggen.
Så nu kör vi.

Jag har haft en riktigt bra och trevlig helg med en avslutningsfest i lördags på Sorsele River Hotel med mina underbara jobbarkompisar. God mat och trevligt sällskap kan ju helt enkelt inte bli fel.

Idag har jag bara njutit av att vara, började med att sova ut. Åt en lite senare frukost och sen efter det tog jag och Raimo en promenad på en timme ungefär. Tyvärr vill ju inte solen riktigt vara med på helgen men det är i alla fall inte kallt ute, så vi nöjer oss med detta.

Nu är det snart dags att krypa till kojs, för att imorgon ta nya friska tag på jobbet. Och jobbet förresten, det tar snart slut. Jag har en säsongsanställning som upphör 30/4. Då blir ut och söka nytt.
Blir spännande att se vad jag ska hitta på, men de kommer absolut inte att bli något problem.
Så all goa där ute vi ses och hörs
 


”De enda människor som aldrig misslyckas är sådana som aldrig försöker”

Go´natt

Pia




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar