Stensund

Stensund

onsdag 20 mars 2013

Glatt och trivsamt

Veckorna går och vi med dem.
Idag fick jag med posten ett kuligt litet paket från Make & Create. Jag håller på att virka lite kul till Madde och Samuels baby och två roliga mössor till Kasper och Verner och för att göra det ännu roligare har jag nu köpt fina virknålar i olika färger. Om nu nån har undgått att förstå att jag gillar färg så kommer här ett erkännande: jag älskar färg. Fick även lite garn idag, så i kväll på Stickcaféet har jag flera alternativ att ta tag i. Ni kommer väl 18.30 på hotellet!!!
I kväll innan Stickcafé har jag ett gäng kvinnor som boakt en egen kväll på butiken, det blir skojigt.


Det är inte bara jag privat som får leveranser, näe, till butiken kommer en strid ström av paket och roliga plagg, idag fick jag hem 2 fina klänningar från Jensen och en rolig kjol.
När det gäller Jensen så kommer det bara 4 olika storlekar av plaggen, så ni köper inte nåt alla springer omkring i, och det kan ju vara roligt, att få ha nåt litet eget plagg. Hoppas nu att min butik och solen ska få fart konsumtionen som nu varit lite sisådär.


Visst kommer ni väl ihåg att jag säljer Lapprapple´s tennsmycken, finns inte den längd, färg eller typ ni önskar så ringer vi och ordnar dina önskemål.

Nej, nu åter till butiksarbete, så jag avslutar med ett citat av:
Albert Einstein


"Visdom är inte en produkt av skolning, utan ett livslångt försök att skaffa sig den"

Ha en trevlig kväll allihopa

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar