Stensund

Stensund

tisdag 5 mars 2013

nyheter, temperaturskillnader och kloka ord

Hej på er!
Herregud vilket väder det är, man skulle nästan kunna tro att det är april. Det är klart och superkallt ena dan och nästa dag är det mulet,snö och tö......jaja va göra?? Inget.

Nästa vecka har Företagarna årsmöte. visst kommer ni och gör er röst hörd, ni behöver inte vara rädda att bli invald till styrelsen då valberedningen redan jobbat och stått i för att rekrytera till de uppdrag som stått på tur att bli utbytta. Så alla ni som är med i Företagarna, kom och va med.

I kväll ska jag på styrketräning, i morgonkväll är det stickcafé och slutligen på torsdag har vi kl 08.00 Handelträff på Sorsele utveckling och sist men absolut inte minst...... torsdagkväll ska jag äntligen få komma till "Hela Livet" och Sofie, som jag har längtat. Mest synd om henne som ska försöka mjuka upp mina muskler som är lika mjuka som en gråsten, tur hon är duktig.



Idag har jag packat upp 2 olika tunikor från Soya.
 
 
Båda tunikorna kostar 299.95
Jättefina båda två.
 
 
 
Näe nu får ni återgå till annat för det ska jag med, avslutar som vanligt med ett citat, idag från Konfucius. Detta är så klockrent.
 
"Det storslagna ligger inte i att aldrig falla, utan i att resa sig varje gång det händer"
 
Ha en bra dag, vi ses och hörs
 
Pia



 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar