Stensund

Stensund

fredag 27 juli 2012

sol, rock och skryt

God morgon!

Solen lyser i dag och då känns det som om livet återvänder.
Nu försöker jag sammanställa alla turer och bokningar till mässan den 16-17 augusti.
Har då även bokat in mig hos Tua för att fixa lite nails, det var nu rätt längesedan jag hade snygga sådana. Men innan allt detta ska vi ju rocka loss på Nalovardo. Den 10-11 augusti är det ju Rock Out Wild, vår egen hårdrocksfestival. Glöm inte att förköpa biljetter på tickster.
Känns som om det är mycket att se fram emot nu, och det är ju bara toppen.

Måste också skryta på mig själv också, idag har jag varit rökfri i 4 veckor. Förra helgen när det var "Holmen Gungar" och jag var ute bland mycket folk och festande lyckades jag ändå motstå denna gamla last. Stod dessutom och pratade med folk som rökte och det bekom mig inte ett dugg, det om något tycker jag är strongt.

Nu ska jag börja öppna upp i butiken så jag avlsutar med ett ordspråk:

Så länge det finns liv finns det hopp.

Ha en bra dag

Pia

1 kommentar: