Stensund

Stensund

onsdag 25 juli 2012

trevliga dagar och mycket folk

Jahaja..nu var helgen "Holmen gungar" över. Var ute alla tre kvällar och lyssnade på musiken som bjöds och käkade mycket god mat från Hotellet. Träffade många "hemvändare" och andra trevliga människor. Trots regn och kyla var det massor av människor som var ute på alla evenemang under alla de tre dagarna. Jättekul......
På lördag var det ju fotografering vid hembygdsgården med massor av folk som bar t-shirten I<3 SORSELE, blev en rätt så mäktig bild. Tyvärr jobbade jag så jag kunde inte vara med. Efter jobbet stod jag i tältet för Företagarna och Kommunen, där vi informerade om kommande arbetsbehov i Sorsele, raggade Sorseleambassadörer och Mathias informerade om Arenaplanerna.




Här i butiken börjar höstens kollektioner dyka upp, och i detta "sommarväder" passar ju hösten in alldelens ypperligt. Här kommer lite smakprov på höstkläder.






Börjar bli riktigt trött på detta regnande.

Själv sitter jag och tittar på resor till solen, snart åker jag iväg. Ska bli så otroligt skönt att få se sol och att få kyla ner sig med ett frivilligt bad istället.

Avslutar med ett ordspråk:

Ojämt faller ödets lotter.

Ha en bra dag

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar