Stensund

Stensund

tisdag 1 november 2011

Fackeltåg

Hejsan hoppsan
Nu hade då tisdagen då Sorseleborna (förhoppningsvis) går man ur huse infunnit sig.
Idag 16.15 möts vi upp vid kyrkan och går fackeltåg till Sjukstugan. Fackeltåget är avsett att vara en protest mot landstingets förslag till indragning av akutvårdsplatserna vid sjukstugan. Hoppas verkligen på bra uppslutning. Så idag stänger jag butiken 16.00.

Igår blev det bestämt att jag åker till Ammarnäs på fredag för att sälja lite kläder, hoppas och tror det blir uppskattat. Vem vet det kanske blir att åka upp dit fler gånger om utfallet blir bra. Jag kommer att finnas på Hotellet i konferensen mellan 11-18 och man kommer att kunna betala både med kort och kontanter. Det blir kul att möta nya människor. Såååå spännande.

Ikväll ska jag till Stouman och gå kurs för att min son ska få övningsköra med mig. Hoppas verkligen att den är bra och ger en nåt. Han fyller ju 16 år på Lördag så då är det väl bar att sitta och nöta på vägarna. Tur är väl att han inte är helt ny bakom ratten, har ju kört A-traktor ett år nu, så lite vana har han ju.

Vi hörs där ute och glöm inte Fackeltåget ikväll
Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar