Stensund

Stensund

söndag 23 november 2014

bilar på sladd

Snacka om att jag har ett roligt jobb. Har stått ute på en isig bana och tittat på när förare fått testa sina egna och bilarnas gränser under kontrollerade former. Fantastiska deltagare i helgen som varit jätteduktiga, och alla klarade utbildningen. Så nu är det bara att tuta och köra.
De har bromsat, parerat, sladdat och kört slalom runt konor. Jag är helt övertygad om att de kommer att sova gott i natt. Det kommer jag också att göra
OBS! Lånat bild här :
http://www.nsd.se/nyheter/arjeplog/gronland-nasta-for-biltestforetag-8821633.aspx


Nu sitter jag framför tv:n och tittar på "Allt för Sverige" och vad tror ni dom gör där??? jooo kör folkrace, så himla kul. Man blir lite nostalgisk, jag har ju faktiskt en gång i tiden under en kort period kört folkrace. Det var såå himla roligt, och det gick ganska bra för mig. Har faktisk en krans, den får man när man vinner.

Näe nu ska jag titta vidare, sen blir det en dusch och krypa till sängs

Avslutar med detta citat av Maximilien Robespierre

"Hemligheten bakom frihet är att utbilda folk, medan hemligheten bakom tyranni är att hålla dem i okunskap"

God natt

Pia

2 kommentarer: