Stensund

Stensund

fredag 22 januari 2016

Hej på er alla igen.
Jaa, hur ska jag börja?????? kan bara summera 2015 som ett riktigt skit år vad gäller bloggen.
Tappade helt gnistan att skriva pga vissa omständigheter som jag nu inte behöver bry mig om längre, så j..la skönt.
Lite sur på mig själv att jag lät mig påverkas så negativt, men nu ska jag tillbaka till det skrivna ordet igen, ingen ska få hindra mig.

Jag har ett nytt jobb där jag har det kanonbra, roligt och är uppskattad. Jag har dessutom börjat vävkurs med trevliga människor, jag går varje vecka på Kreativt café och sist men inte minst så är jag politiskt engagerad.


Jag blickar nu framåt och ska se till att  2016 blir ett kanonroligt år, för trots allt ligger 90% hos mig själv.
Det blir inte nåt långt inlägg, bara en hint om att jag är på väg tillbaka

Avslutar som alltid med ett citat eller ordspråk, ikväll av Herakleitos, Grekisk filosof:
"Svin njuter av gyttja mer än rent vatten"

Ha en trevlig helg på er

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar