Stensund

Stensund

måndag 26 november 2012

snart äre dax för juleljus

Kanske en sån?????


 


Tänka sig, till helgen är det 1:a advent. Och när vi väl gått in i december så smäller det bara till så har vi passerat 2012.
I dag har jag satt för fönstren på butiken, nu är det bara att börja pynta och skylta. Brukar tycka att det är kul, men inspirationen har inte infunnit sig än........men den kommer, den kommer.
Skulle bara ha behövt nån ny kul grej.......och med grej vet jag egentligen inte vad jag menar?????






Idag fick jag hem en snygg herrskjorta, lite lapptäckskänsla.......

Förra veckan kom ju då den ursnygga för att inte tala om supersköna jeansen "Shafter" från Funaki. Den finns i stl 27-34 tum och kostar 899:- och värd varenda krona.



Näe nu väntar ännu en hektisk vecka och jag hoppas att ni alla kommer börja lite tidigare med julshoppingen. Ni kommer väl ihåg att när ni handlar tidigt så får ni fina julklappar med fina krusade snören. Ju närmre jul vi kommer och fler kunder ju mindre tid till paketinslagning finns det. Fick höra på radion om hur illa det kan var på butiker så tack till alla som handlar hos mig Ni är värdefulla.....lyssna gärna på klippet http://sverigesradio.se/sida/play.aspx?ljud=4278886


 
 
Nu säger jag godnatt med ett sant citat:
 
"En liten bit i taget, och du kommer långt"
 
Pia
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar