Stensund

Stensund

fredag 16 november 2012

Fredag och snart helg. Veckan har varit en mycket händelserik vecka med många olika inslag.
Med dessa olika inslag har jag också haft otroligt roliga stunder. så mycke skratt som jag fått denna vecka kommer jag nog att leva 10 år extra.

Jag har också städat bort som jag inte behöver, både fysisikt och psykiskt, och kommer försöka tänka mig för innan det kommer in mer/fler, att hädanefter ställa mig frågan gagnar det mig??? och ta beslut efter svar. Skön känsla.

I går kväll hade jag en gäng besökare från "Hälsohemmet" på en kundkväll, det var också mycke skratt. Med en sån kväll vågar man testa och får se så mycket mer än vad man gör när man går på butik själv. Och det är väldigt uppskattat. Vill också bara poängtera att detta är inte bara hälsohemmets besökare förunnat, vilka som helst kan boka en kompiskväll. Det enda krav som finns är att ni är minst 6 st.

Nu har det tagit nästan hela dagen att skriva detta inlägg, inte för att jag skriver så sakta men jag har haft fullt upp hela dagen med att serva mina kunder. Så kul att de väljer att handla hos mig.


Bättre dåligt minne än dåliga minnen.

Men nu tänker jag gå hem, ha en riktigt trevlig helg allihopa.

Pia




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar