Stensund

Stensund

måndag 17 september 2012

Varmt och gott

Hej å hå, nu var min efterlängtade semester över för denna gången. Har haft en helt underbar vecka i Turkiet och Alanya med min goda vän Nina, här hemma har bästa Aslög skött om butiken och er kunder.
Jag och och Nina har solat, badat i 27grader varmt hav och ätit god mat. dock är inte sängarna speciellt sköna i Turkiet, eller inte sköna alls utan stenhårda. Så god sömn är väl vad man saknat.



Vi har haft dagar med 40gradig värme så parasoll var ett måste, men skönt som tusan. Ljumma kvällar utan att behöva vare sig kofta eller långärmat...supersköööönt.

Här i butiken har allt rullat på precis som vanligt och nu har jackor/kappor kommit in, en riktigt stor kontrast till min semester....nu kommer alltså vintern snart...jaja, det ska den ju.

Nu ska jag ta och börja packa upp dem, man vet aldrig vilken dag vi behöver sätta på oss dem.

Ha en bra dag


"Vårt liv kan inte vara fullkomligt utan vänner"
 
Pia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar