Stensund

Stensund

fredag 21 september 2012

Frihet

Jipiiee...nu har jag varit rökfri i 12 veckor och det känns helt fantastiskt. Jag kan tillsammans med Raimo vara en god förebild för mina barn och barnbarn och det är skönt. Jag behöver heller inte styra mitt liv genom att planera var, när och hur jag kan röka, jag behöver bara vara. Känner mig som en riktig frihetsvinnare.

Nu är hösten här, det blåser, regnar, solen skiner och det är kallt om vartannat. Löven har gulnat och i fjällen har det snöat, så snart är vintern här ska ni se.

Har åkt på en dunderförkylning, och jag skyller på aircondition vi hade på hotellet i Turkiet, den var igång dygnet runt. Kanske inte så hälsosamt. Men nu tror jag att den håller på ge me sig.

Nu är det lunchdags. Ha en trevlig helg på er alla.


”De gamla tror allt, de medelålders misstror allt, de unga vet allt”


Pia


1 kommentar: