Stensund

Stensund

fredag 7 september 2012

Såååå skönt

Höstens plagg rasar in i butiken nu. Det är mycket stickat och många fina färger.
Jag får nog i snitt ett paket varje dag, med något nytt och spännande. Jag har nu några veckor framför mig som liknar "lilla julafton". Det enda orosmolnet är ju att det är så lite folk i farten nu, varför vet jag egentligen inte, kan väl inte påstå att alla är i älgskogen. Men jag hoppas att det lossnar snart.




Idag har jag varit rökfri i 10 veckor....fatta 10 veckor, är så nöjd med mig själv och det är så skönt att inte vara en rökare. Och på tal om rökfri, ni vet väl om att alla ungdommar som skrivit på avtalet "TobaksFri duo" får 20% rabatt på alla ordinarie priser mot uppvisande av sitt kort.

Nu har jag nedräkning....söndagkväll åker jag med en god vän till varmare breddgrader, superskönt. Jag har ju inte varit ledig mer än söndagar i sommar, så det blir skönt med lite semester. Här på butiken kommer bästa Aslög att hålla ställningarna. Så jag hoppas verkligen att ni kommer in till butiken nu när hon jobbar så hon inte behöver sitta här ensam och känna sig onyttig.

Säger som Oscar Wilde: Folk är aldrig så banala som när dom tar sig själva på djupt allvar

Ha en bra dag

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar