Stensund

Stensund

lördag 20 april 2013

baby, kunder och resa

Det händer myyyyycket nu, men det som är mest spännande är ju att jag blivit mormor igen. Det blev en grabb på 3660g och 51 cm, nu diskuteras namn hejvilt. Jaa, de växer in i sina namn, vilket som, så blir det bra.

Jag har precis varit förbi och hunnit se och snusa på underverket, åkte så fort jag stängt för idag. Han är ju precis så där perfekt som bara en baby kan vara, otroligt mjuk och go.


Denna lördag är nog den bästa försäljningslördag jag haft under mina 2,5 år. Blev en väldans rusch idag och massor av folk. Jättekul, det har ju som varit lite trögt sen efter Jul, så det här känns jättebra nu när jag ska åka bort några dagar.
Men ni kan fortsätta komma och handla på butiken för Aslög finns här för er.



Nu sitter jag på kontoret och håller på att färdigställa pappersgörat innan jag nu i morgon åker iväg på min Skottlandsresa. Puh, inte så kul en lördag, men men. snart är det gjort. Sen hem och packa
väskan.................vad ska man ta med och hur kommer vädret att vara????? många viktiga frågor som inte kommer att besvaras förrän jag är där. Men jag tar lite av varje så blir det nog bra.

Näe nu till papperna och sedan hem, avslutar med ett citat av John Lennon:

"Livet är det som händer dig medan du planerar något annat"

Ha en trevlig helg och vecka

Pia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar