Stensund

Stensund

måndag 9 januari 2012

Julen utdansad

Hallå där!
Här kommer nu ett lite sent inlägg. Jag har nu dansat ut julen på butiken och skyltat om i mina fönster.
Nu kommer försmak på våren in för fulla muggar. Soya var först ut med Fransa i tätt följd, många godbitar. I morse kom Frank Q på herrsidan. Kände då att nu ska julen bort från mina fönster, och så är nu det gjort. Här kommer lite smakprov på dessa:



Nu kurrar det lite i min mage, och då brukar det vara dags för lite lunch, se där! klockan har hunnit bli lunchdax och jag ska traska till Hotellet.

Ikväll kl 18 är det möte på Hotellet om vår egen Sorseledag, så jag uppmanar er alla att komma dit och göra er röst hörd, för sitt inte sedan och beklaga er om att det blev fel, om ni inte kom dit. Det är NU ni har chansen. Jag ska dit.

Dagens ordspråk: "Att våga är att tappa fotfästet en stund, att inte våga är att förlora sig själv."

Ha en underbar dag

Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar