Stensund

Stensund

tisdag 6 december 2011

Telefonmöte

Japp, då har jag haft mitt första telefonmöte någonsin. Måste säga att det var GULD värt. Jag ringde upp min säljcoach ViviAnn Labba, och fick mycket tips och ideer att jobba med. Funderar nu på om jag ska försöka mig på en liten webbshop. Har en massa att jobba med på min hemsida o.s.v.
Jaa, nu får jag börja planera ännu bättre, det är ju det som är A och O, planering alltså.

Dagen får jag tillägna planeringsramen för nästa år, finliret kommer i januari.





Ikväll står styrketräning på schemat, ska bli otroligt skönt att träna. Det är ju två veckor sedan jag tränade sist.
Hoppas gör man ju alltid, men kroppen som denna kvinna vore ju inte helt fel.
Hahaha






Dagens ordspråk :
"Det är för väl att lögnen finns - för tänk om allt man hörde var sant". Albert Engström
Så kan man ju också se det.

Ha en bra dag alla där ute

Pia

1 kommentar:

  1. Ser framemot din Webbshop.
    Roligt med dina ordspråk,jag gillar också sådana för dom är ofta mycket talande.
    Yvonne S

    SvaraRadera