Stensund

Stensund

torsdag 7 maj 2015

Händelserik dag

Idag har jag varit ledig från jobbet. Morgonen började med ett KS-möte, efter det åkte jag på hotellet för att äta lunch.
Fantastiskt gott och trevligt att få träffa lite andra människor, det är ju lite sparsamt med personal på jobbet nu.
På eftermiddan satte jag i gång ett bullbak, så nu finns det bullar igen.
Efter baket, gjorde vi egen Pizza till middag....mmmmm så gott.
Så när vi ätit och pöst en stund, åkte vi in på DuMed´s Lagershop och där hittade jag en del fynd, bl.a denna hållare för vindunken, blir kanon i sommar.
 
 
Nu blir det snart go´natt men först kvällens citat av Helm Albright:
"En positiv attityd kanske inte löser alla dina problem men den irriterar andra människor tillräckligt mycket för att det ska vara värt besväret"
 
Natti
 
Pia
 
 

2 kommentarer:

  1. Var är DuMed´s Lagershop? Frågar hon som du inte kände igen igår :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Kinna!
      Fattar inte varför jag inte kände igen dig, du ser ju precis som tidigáre. :)
      DuMed´s ligger på Östanåvägen, det är egentligen en webbshop men har ibland "Lagershop"-försäljning.
      Kolla in deras hemsida här:
      http://www.dumed.se/

      Ha´de gott

      Radera