Stensund

Stensund

måndag 2 februari 2015

jag kommer tillbaka.....

Jag tycker egentligen om att skriva i min blogg, men tyvärr har den känslan tagits ifrån mig. Men driven som jag kan var så kommer den känslan alldelens säkert tillbaka. Just nu är jag en bit på väg, jag skriver ju i detta nu.
Har en liten formsvacka och i den många tankar, dessa bilder från Christian Wass FB-sida sammanfattar många av mina tankar.



Ni som läst/följt min blogg få ha lite tålamod, just nu har jag inte orken, men jag kommer tillbaka.

Avslutar med ett ordspråk som vanligt, denna gång av Drottning Kristina:

Man bör säga sanningen, men alla sanningar bör ej sägas.

Ha en bra kväll

Pia




1 kommentar:

  1. Jag hoppas verkligen att du kommer tillbaks med samma energi som tidigare. Hoppas också att det inte hänt något som gjort dig ledsen ☆♡☆♡☆

    SvaraRadera