Stensund

Stensund

tisdag 23 oktober 2012

Hotellfrukost och Anders "arga snickar´n" Öfvergård....

Helgen bjöd på mycket kul. Fredasgkväll åkte jag med Elenor Jakobsson till Lycksele. Hon skulle stå som utställare på Feel-Goodmässan och jag som besökare. När vi kom fram ställde vi iordning hennes monter på MB. Och när vi tillslut var klara åkte vi på hotellet, käkade lite och avslutade kvällen med lite surr.
Lördagmorgon blev det sovmorgon, klev inte upp förrän kl 8.45, klädde bara på mig och gick till dukad frukost....lyxigt.

Sedan kl.11 bar det iväg till MB och mässan. 11.30 var det då dags för föreläsningen "renovera smart" med  Anders "arga snickar´n" Öfvergård.

Under dagen minglade Anders runt bland alla utställare, så även till Elenors monter där han fick ett vänligt bemötande och en presentation av Lapplands Allservice egna produkt "Sorselelyften". Hann  med att ta två foton.





Blev glatt överraskad när jag läste på VK:s Sorselesida under "Tyck till" där jag fått tummen upp och lovord från en "Stammis". Jag blev naturligtvis jätteglad och känner mig uppskattad. Tack "Stammis" det värmde i detta höstrusk.

Avslutar dagens inlägg med ett citat från Groucho Marx:

"Trassla inte till saken genom att komma dragande med fakta"

Ha en bra dag

Pia











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar