Stensund

Stensund

lördag 29 november 2014

På resande fot...

Hej på er där ute!
Jag är på resande fot ute i vårt avlånga land. Jag kan bara konstatera att jag verkligen inte är en stadsmänniska. Jag gillar att "hälsa på" i stan, men aldrig, aldrig någonsin vill jag flytta till en.
Jäkten och stressen som finns här är ju helt makalös, för att inte tala om hetsen i trafiken, näe tacka vet jag Sorseles lugna trygga vrå. Vi har ju såååå nära till allt, det är relativt lugnt och skönt och vi har riktig vinter. Här där jag är, är det råkallt, grått och trist,  fyyyyyyy det kallar jag INTE vinter.
Men tur är väl att alternativen finns.







Har nu varit borta några dar och mycket har ställts på sin spets där hemma. Men nu kör vi på och gör det bästa vi kan av situationen.






Längtar till tisdag när det åter är dax för Kreativt Café på hotellet, en skön och avslappnad mötesplats för alla. Tack Josephine till ditt engagemang, du är toppen och ovärderlig.




Avslutar med ett citat av Henry Ford:  "Misslyckande är möjligheten att börja om på nytt på ett mer intelligent sätt"

Ha en fortsatt trevlig 1:a advent

Pia





1 kommentar: